پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118926
راه اندازي تبليغات کنفرانس ائتلاف ضد داعش براي نجات خود
تاریخ انتشار : 1393/06/29 07:36:10
نمایش : 1859
امام جمعه فارسان در خطبه هاي اين هفته فارسان افزود: آمريکا و مزدوران منطقه اي و جهاني آنها با راه اندازي تبليغات کنفرانس ائتلاف ضد داعش قبل از اينکه دنبال مبارزه با تروريست باشند دنبال نجات دادن خود از نفرت جهاني بر عليه خودشان بودند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده افزود: در حقيقت با اين کار دنبال کنترل اين گروه تروريستي و ساماندهي آنها به نفع اهداف شيطاني خود بودند و گرنه کدام انسان عاقلي باور مي کنند حاميان و تشکيل دهندگان و تجهيز کنندگان اين گروه تروريستي 180 درجه تغير موضع مي دهند و در مقابل اين گروه قرار بگيرند.

وي ادامه داد: وقتي يک گروه در اوج غرور و قدرت شهر هاي شمالي عراق را اشغال کردند و زنان و کودکان و مردان شيعه و سني را در عراق و سوريه سر مي بريدند و اين همه جنايت مي کردند اينها لب به سخن باز نکردند.

خطيب جمعه فارسان  در ادامه افزود: امروز براي همگان ثابت شده است هر ائتلافي در منطقه بدون حضور ايران که خود سر مدار واقعي مبارز با تروريستها بوده و هزينها در اين راه داده هيچ نتيجه اي جز مقتضع شده باري خودشان ندارد.

وي تصريح کرد: راه مبارزه با تروريستها ي منطقه صادقانه با مردم برخورد کردن و از تودهاي مردم حمايت کردن و خود مردم به ميدان آمده است و گرنه با اعزام نيروي نظامي و بمباران کردن مناطق بدون هماهنگي با مردم و دولت عراق و سوريه ايجاد پاکستان و افغانستان ديگر منطقه است که مردم منطقه امروز هشيار تر از گذاشته اجازه چنين اعمالي را نخواهد داد.

وي خاطر نشان کرد اگر چه کشور و نظام و ملت ما از جنگ تحميلي 8ساله آسيبهاي ديد ولي دست آوردهاي فراوان داخلي و بين المللي در ابعاد سياسي اجتماعي فرهنگي معنوي و اقتصادي و خود کفايي دوران دفاع 8 ساله در حدي رسيد که امروز ايران اسلامي در نظام والايي ما را در جهان مقتدر و با عزت و سر بلند کرده که بدون آن صحنه هاي دفاع مقدس به دست آوردني نبود.

 حجت الاسلام جمالي زاده ادامه داد  اگر چه بستري شدن مقام معظم رهبري براي تمامي دوستان تلخ کامي ها داشت ولي برکات و شيريني هايي که براي ملت و کشور و نظام اسلامي داشت آنها تلخي را چندين برابر حيران کرد که وحدت و همگرايي اقشار مختلف مردم و ناکامي دشمنان و بيعت مجدد است با مقام معظم رهبري وعزت و محبوبيت مضاعف او برکات آن را دو چندان کرد .



 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html